Товари могли бути відправлені в окремих посилках, тому просимо вас зайти в вашу електронну пошту і перевірити, чи не надійшло вам повідомлення про те, що ваш товар прибуде окремо.
Якщо ваше замовлення був відправлений у різних посилках, то в накладній на кожну посилку будуть вказані саме ті товари, які включені в дану посилку. Будь ласка, перевірте накладні на всі отримані вами посилки, щоб переконатися, що ви нічого не пропустили.
Якщо який-небудь товар відсутній, будь ласка, зв'яжіться з нашою Службою підтримки, і вкажіть номер вашого замовлення, найменування та артикул відсутнього товару. Ми вирішимо цю проблему без зволікання.
Наша відповідь може зайняти деякий час, але ми зробимо все можливе, щоб якомога швидше допомогти вам.

10-2.png     8-2.png     9-2.png


Accept

Ми використовуємо різні файли cookie на веб-сайті та в листуванні електронною поштою, щоб надавати та покращувати наші послуги та покращувати якість взаємодії з нашим сервісом.