Виробники

Знижки

Новинки

Testimonials

  • avatar
    Serhio Rames
    2016-02-19 17:12:22
    Excellent underwear. I recommend!)
  • avatar
    Maxx M
    2016-02-12 14:45:11
    Good underwear

Знижки

Спеціальні пропозиції
  • Prev

ЧОМУ Я НЕ МОЖУ ВІДКРИТИ МІЙ ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ?

Щоб робити покупки, а також переглядати і відстежувати свої замовлення, вам необхідно увійти в ваш Особистий кабінет. Якщо не відкривається сторінка входу в особистий кабінет, ми можемо порадити вам... 

ЧОМУ Я НЕ ОТРИМУЮ ПОВІДОМЛЕННЯ І РОЗСИЛКУ ПО ЕЛЕКТРОННІЙ ПОШТІ?

Після реєстрації та підтвердження замовлення ви почнете отримувати від вас повідомлення по електронній пошті, у тому числі розсилку новин, повідомлення з підтвердженнями замовлень і повернень, а також... 

ЯК МЕНІ ВІДМОВИТИСЬ ВІД ПІДПИСКИ НА РОЗСИЛКУ?

Якщо ви більше не хочете отримувати нашу розсилку, ви можете легко відмовитися від неї одним із таких способів.
Натисніть на посилання в одному з наших листів... 

ЯК ВІДНОВИТИ МІЙ ПАРОЛЬ?

Якщо ви забули свій пароль, хвилюватися немає про що: ви легко зможете знову зайти в свій Особистий Кабінет.
Загляньте на сторінку входу в правому верхньому кутку сторінки. Натисніть на кнопку... 

ЯК Я МОЖУ ЗМІНИТИ МІЙ ПАРОЛЬ?

Ви можете змінити свій пароль, адресу електронної пошти та будь-яку іншу інформацію в будь-який момент. Для цього відкрийте свій обліковий запис і натисніть кнопку "Змінити мою інформацію"... 

ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ОТРИМАНИЙ ХИБНИЙ АБО БРАКОВАНИЙ ТОВАР?

Ми прагнемо відразу ж розібратися з проблемами, пов'язаними з доставкою помилкового чи бракований товару.
Будь ласка, зв'яжіться з нашою Службою підтримки, і вкажіть номер вашого замовлення, а також... 

ТОВАР ВІДСУТНІЙ В ОТРИМАНОМУ ЗАМОВЛЕННІ, ЩО РОБИТИ?

Товари могли бути відправлені в окремих посилках, тому просимо вас зайти в вашу електронну пошту і перевірити, чи не надійшло вам повідомлення про те, що ваш товар прибуде окремо... 

ЧИ МОЖУ Я СКАСУВАТИ ЗАМОВЛЕННЯ?

Якщо ви вибрали доставку поштою, ви можете скасувати своє замовлення протягом однієї години з моменту розміщення замовлення... 

ЧИ МОЖУ Я ЯК-НЕБУДЬ ЗМІНИТИ СВОЄ ЗАМОВЛЕННЯ?

Ми не в змозі змінити будь-яку частину вашого замовлення, спосіб доставки або оплати після того, як ви підтвердили ваше замовлення... 

10-2.png     8-2.png     9-2.png